Ännu ett steg i rätt riktning!

Idag köpte jag längdskidutrustning! Såg att Wassberg skrivit att det inte är någon idé att köpa än, eftersom det inte finns nån snö, men faktum är att de skidor jag köpte idag kommer jag inte att se röken av förrän den 20 november! Och då kanske det finns snö! Jag är glad att jag tagit steget och köpt och rekommenderar Wassberg att göra detsamma! Snygga är de, skidorna och pjäxorna. Riktigt "tjejiga". Tyvärr har jag ju ingen bild än, eftersom jag inte har fått dem, men det kommer! Jag fick experthjälp, fick ställa mig på skidorna på någon ställning för att hitta "mitt spann", och han ritade och grejade på skidorna. De ska grundvallas och fixas innan jag får dem, så den tjugonde november är det varning i spåret, för då kommer jag! Haha, jag kände mig så dum när jag stod och lyssnade på expertens snack om vallning och "spann" och grejer. Jag är ju verkligen clueless när det gäller sånt här... Men, alla är nybörjare någon gång. Nästa år är jag erfaren, snackar om klister och paraffin som om jag aldrig gjort annat. Det är jag säker på.

Wassberg, ut och köp utrustning nu! Du måste vara redo när snön kommer!

/Svan, med svanvita skidor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0