Svanen rapporterar:

1) Boende är fixat, fredag till söndag. (För loppet går väl på lördagen? Annars är boende fixat lördag till måndag!) Vi betalar 700 kr/natt och då ingår lakan och handdukar. Det är tre kilometer in till Mora från stugan. Suveränt, eller?!?

2) Svanen har inlett sin Vasaloppsträning. Japp. I måndags var jag på gymmet och sprang en halvtimme på löpband och styrketränade efteråt. Framförallt rumpan. Tänkte att det kan vara bra när man ska åka skidor. Och så skadar det ju inte att få en snygg touche (stavas det så? eller kanske tusch?) på köpet! Personalen på gymmet tyckte att det var lite kaxigt av mig att komma med mina träningskläder i Selmas Bamse-väska. "Världens starkaste" liksom. Det var snyggt! Dessutom hade jag Selmas Disney Princess-vattenflaska. Say no more. Vattenflaska fick jag av personalen med en gång. Väska fixar de till mig i januari. Fast jag vet inte om jag vill byta...

Nenne Svan, svantastisk boendefixare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0