Svan på jakt efter boende

Nu händer det grejer på boendefronten! En kollega till mig är en äkta dalkulla och jag frågade henne om hon månne kände till något vandrarhem eller liknande i Mora som inte är så välkänt som kanske skulle kunna tänkas ha rum kvar när det är dags för tjejvasa. "Tja", sa hon, "mina föräldrar har ju en stuga på tomten alldeles utanför Mora. Där finns sängplatser, dusch, öppen spis och så ska där snart finnas kylskåp också. Ni kanske kan bo där?" Det vore ju väldans angenämt, sa jag. Nu är dock föräldrarna bortresta, så vi får vänta en vecka innan vi kan få bekräftat att det är ledigt. Men det vore ju najs, om man säger så. Då kan vi grilla nakki och marshmallows efter avslutad bragd och uppfräschande dusch.

Den tar vi, sa polisen!

Nenne Svan

Kommentarer
Postat av: MulloWassberg

Svanen! Det låter ju fantastiskt. Nakki och marshmallows är ju det bästa jag vet....särskilt efter att jag har bragdat. Då smakar det liksom extra bra. Bra jobbat :-)

2010-09-16 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0