Träning vs ansiktsbehandling :-)

Måste bara börja med att säga att jag är grymt imponerad av Svanen. Inte nog med att hon skaffat gymkort (även om hon faktiskt inte varit där än), hon har även raggat boende. Sånt gillar jag! Jag ser framför mig hur Wassberg, Svan och Mieto sitter fräscha om än något utmattade framför öppna spisen och grillar nakki och marshmallows samtidigt som de småpratar om dagens bragd och planerar inför nya äventyr. Kanske plockar svanen fram en gitarr och sjunger en sång? Kanske berättar Mieto en historia från förr? Kanske dansar Wassberg en dans de andra aldrig tidigare sett? Man vet aldrig....

Hur som helst, Wassberg har inte skaffat gymkort, men unnade sig själv en ansiktsbehandling idag.....och är inte det nästan lika bra/stort? För viktigast är väl inte bara att åka snabbt utan även att vara snygg, eller ?!??!



Kommentarer
Postat av: Nenne Svan

Absolut är det viktigt med ett vackert yttre som kan matcha vårt vackra inre! Vilket genast för mig in på frågorna: Ska vi ha såna där tajta dräkter på oss när vi åker? Och: Hur fixar vi en lika fantastisk mössponsor som Ivu Storm Mühlegg och kompani?

2010-09-16 @ 20:25:35
Postat av: Wassberg

Mieto är ju en klippa på att både virka och sticka, kan inte hon fixa egen design på vasamössor åt oss? Dock kan vi nog inte ha Mietostickade dräkter på oss (tajte eller inte...). Tror inte stickat är rätt på kroppen....

2010-09-16 @ 20:57:33
Postat av: Nenne Svan

Skälvklart är det viktigt med ett vackert yttre, för att matcha vårt vackra inre! Detta för mig osökt in på temat klädsel. Är det meningen att vi ska ha på oss såna där tighta dräkter när vi åker? Och hur ska vi lyckas hitta någon som vill sponsra oss med lika snygga mössor som Ivu Storm Mühlegg och kompani har?

2010-09-16 @ 21:12:34
Postat av: Nenne Svan

Men nu blev det konstigt. När jag tittade först så var min kommentar borta, så jag skrev om, och då fanns det där igen... Hrrmm... datorer... Jag fick dock till en snygg och alldeles unik stavning på självklart! Stolt svan!

2010-09-16 @ 21:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0