Did we survive?!?!

Kan ju berätta att mitt vasaloppande gick bra. Vet inte om jag någonsin gör om det, men jag kom i mål vilket jag är riktigt stolt över. Strax över fyra timmar tog det (typ fyra timmar och två minuter) ungefär samma tid som det tar för vinnaren i "riktiga" vasan att ta sig mål och då har han/hon åkt min sträcka gånger tre.... Men så får/kan man ju inte tänka. Det är ändå en bedrift, det var otroligt häftigt att få ta del av och jag rekommenderar det varmt. Tre mil klarar man, men man kanske inte vill göra om det....förstår ni vad jag menar?!? Det var kul och vi hade jättemysigt i stugan både före och efter loppet. Sen var det häftigt bara det att få uppleva hela logistiken kring det hela...lite som att uppleva en välorganiserad musikfestival som Roskilde...där man hela tiden upplever att de har sån koll, sån rutin. De har gjort de här tusen gånger förut och de lämnar inget åt slumpen. De vet varenda fallgrop.Organiserat kaos skulle man kunna säga. Livet är för kort för att man ska ha tid att göra samma sak två gånger, så jag gör nog inte om det. Men det finns ju många andra utmaningar, så tro nu för all del inte att jag lägger mig på sofflocket. Jag planerar helt enkelt för nästa äventyr! // MulloWassberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0