Fy fasen, vad vi är bra!

Ja, vi gjorde det. Igen. Och vi förbättrade oss. Och Elofsson ramlade inte. "Jag reser mig igen" blev inget nödvändigt soundtrack. "Dingedingedingedingdingding, här glider Svanen in", tänkte jag, när jag gled in i mål efter 2h49min, närmare 40 minuter snabbare än förra året. Underbar känsla! Jag är där igen nästa år, och då är det prinsessan Madeleines tid från 2008 som gäller. Hon åkte på 2,22. Känns inte så troligt just nu, men man måste ju ha ett mål! Ingenting är omöjligt. Undrar om jag får med mig gänget igen nästa år...? Annars blir det ju inte samma sak... Pippa Middleton åkte riktiga Vasaloppet idag. På en riktigt bra tid. Min fråga är: Hur sjutton tränar man skidor i England? Och... Har hennes resultat något samband med hennes världsberömda bakdel? I så fall kan vi vänta oss stordåd av Wassberg nästa år... Om hon fortsätter med butt enhancer-skorna, vill säga! Wassberg var för övrigt brunast i spåret förra helgen, men vem hade trott annat efter hennes safari-uppladdning? Tack och godnatt, hälsar Svanen

Kommentarer
Postat av: Wassberg

Tack hela gänget för mysig helg och fina prestationer. Mieto insats bör även nämnas, utmärkt chaufför och pizzaleverantör.

2012-03-13 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0